ASMR EDIBLE CHAMPAGNE BOTTLE, SPOONS, HAIR BRUSH, POPPING BOBA, BUBBLE TEA, MOST POPULAR FOODS 먹방


– Hi guys. Hello, hello, hello, hello, hello, hello, hello. How are you all doing today? I hope you’re doing really,
really, really well. So, just a quick disclaimer, this is not a real hairbrush. This is fake. It is made with 100% real ingredients and this is a fake champagne bottle. It is not real. Do not try and eat a hairbrush
or a champagne bottle because that would extremely harmful. So, moving on. As you can see we have a
pink foods eating today. Before we get into the video, I want you all to go to my
Instagram, Instagram, Instagram, right now, follow me, and the first 20 people that DM me the one food that they hate the most, I will respond to. So, you have to be the first 20. And of course, our refreshment of choice, other than this delicious bubble tea, is our Coldest Coldest water. So, you can get yours
in the description box. All right guys. I am so freakin’ excited for this. Like, y’all know Na-Na is a pink vibe. This is me, this is what I’m about. I love everything pink. I seriously do. Pink, pink, pink, pink, pink. So we have our Kit Kat. Strawberry. We have our rock candy. Strawberry I think. We have our strawberry boba. I still have no idea how to pronounce it. We have our spoons, edible spoons. Disclaimer, these are
not real spoons as well. I forgot to say that. We have our macrons. Macaroons, macrons, everyone
says it differently. Raspberry. Then we have our Poky, Poky, Poky. I think it’s pronounced Poky. They’re both strawberry. We have two different flavors. This one would be like
strawberries and cream or something and then this one’s
just regular strawberry. And then we have, of
course, our hairbrush. And a yummy yummy bubble tea with tapioca pearls. Oh, and a champagne bottle. So we have one, two, three, four, five, six, seven, eight,
nine, nine different things. I think this is the most I’ve ever done, like items wise, in a video. Nine. That’s crazy. So, let’s get right into it. I kinda wanna start with the Poky sticks. I really hope I say it right. Oh my gosh. So, they’re different. We have this one. And then we have this one. Oh my gosh. Those are both so good. I actually think these ones taste better. Okay, so those are bomb. Bomb. Now I kinda wanna try something
sort of really crunchy. Oh my gosh. So good. So good. I’m gonna come back to that I think. Just ’cause I kinda wanna
get through everything and I don’t want this to be so long. You know what I mean? I’m gonna do this bubble tea next. Oh my gosh. Freakin’ yum. And, okay, I had a lot of
people comment about the straw. I reuse this straw. So, don’t worry. We’re saving the turtles. Don’t worry guys. Okay. Okay. That was so freakin’ good. All right. Oh, by the way, I’m
wearing a little pink top. Let’s do the spoons. The spoons with the boba. Someone correct me. Boba. Babba. I’m sorry. I probably really upset a lot of people. We have our spoon. Bum, bum, bum. I’m going to get some of these on there. Oh no. I love these so much. Look at that. Little tiny pearls. Some for you. Open up. Cheers. Those are freakin’ fire. Oh my gosh. Oh my gosh. Literally so good. This is like my favorite part. I swear. Here I go dropping things. Hopefully today I don’t drop
anything like seriously. So yummy. Looks like little fish eggs. And I dropped some. I’m going to stick them back on there. Stick them back on there. Yes. So much yes. This is my favorite thing, guys. Seriously. They’re just so refreshing. The strawberry. Oh gosh. Those spoons are so good. Okay. I wanna try this strawberry Kit Kat. Actually, quick shout out to my neighbors. I love you guys. They bought me these strawberry Kit Kats. They messaged me. They’re like “We have some little goodies “for you to put in your video.” Shout out to you guys because
that literally is so sweet. Oh my gosh. All right. Strawberry. Oh my gosh. Guys, that is so good. I love strawberry. Like honestly, strawberry, rose, those types of like fruity things, I love. Strawberry daiquiri. Virgin, obviously. ‘Cause, you know, we’re family friendly. We don’t drink alcohol on here. But I love my strawberry. I love my fruity drinks. Speaking of, hold on. I need a little sip. So good. Okay. Let’s try this raspberry. I’m surprised it’s raspberry because it looks like it would be a strawberry one, you know? You feel me? Let’s try it. Oh my gosh. Oh my gosh, oh my gosh. Oh my gosh. This is so good. Oh my gosh. That was absolute fire. That was absolute fire. Let’s keep movin’ on. Let’s do this brush. I made this brush. This pink brush. The classic way. Do you want some? A bite for you. It looks crazy. I love it. All right guys. Cheers. Oh my gosh. You know what I’m happy about? The fact that this brush doesn’t turn my mouth black, but pink. It like blends, you know? Okay. Hairbrushes literally taste bomb. Edible ones taste bomb. Bomb, bomb, bomb. Rice Krispie with raw pasta. It’s good. I promise. All right guys. Last but not least, actually it is last, is this champagne bottle filled with marshmallows. And I feel like I have stuff on my face. And guess what color the marshmallows are? Pink. Okay. Let’s pop some bottles. And this is chocolate. All right. Cheers. Literally. Oh my gosh, that is so good. Okay. Let’s like get out some
of the marshmallows. Okay. Hold on. So these were inside of it. So let’s have some. I want more of this. This one’s so good. Oh my gosh. Okay, I’m just gonna put
some of these right there. I want one more bite. Oh my gosh. Wow. That is so good. Holy crap. All right guys. Wow. I really really hope you guys enjoyed this because I freakin’ did. So good. And also if you wanna get
five extra videos a month go to the link in my
description for my Patreon to become an exclusive HunniBee member. Member, member, member. Okay, I don’t even know what that was. But I love you guys so so much. You know I love you, frick. And thank you for 700K. That is astounding to me. I can’t believe I have 700,000
people subscribed to me. Like. That is so crazy. So, thank you. I love you guys so much. I hope you have a really
really good night. Okay. X-O-X-O. No, no, no, no. That is not me. I love you. Stay safe. Stay hydrated. Listen to your mom. That’s it. Oh, and pray. Prayer freakin’ works. Let me tell you. All glory to God. All glory to God. I love you. Goodnight.

100 comments on “ASMR EDIBLE CHAMPAGNE BOTTLE, SPOONS, HAIR BRUSH, POPPING BOBA, BUBBLE TEA, MOST POPULAR FOODS 먹방”

  1. Artex Russo says:

    merhaba

  2. DANAE UNICORN SQAD ATARAMARIE says:

    I love u

  3. Bella Boo says:

    she should do asmr blow dryer

  4. Rita Ritux says:

    stop say hello and chiers idiot

  5. 김보률 says:

    그래서 저 빗이 뭔빗인데?

  6. Latizia Kemper says:

    Omg so good 😍

  7. Mary-Anne Cappellina says:

    Gross

  8. Jieddie says:

    why no sack duck asmr?

  9. Maya Mach says:

    I'm german but I like your pictures and other things you are the best 😍❤😋

  10. Robin Henneberry says:

    To much pink aaaaa my. Eyes

  11. Austra G says:

    They’re pOky

  12. sweetandshiney says:

    Her: "I want to get through everything so it doesn't be so long."
    It's 25 minutes long
    (By the way, I'm not trying to hate, amazing video!)

  13. alikoch100 says:

    Geh abnehmen

  14. ايوته العراقيه says:

    Lemme

  15. This is Argus says:

    So this is what my friend told me what girls usually do when they are getting ready to go out?

    *sigh* I'll never understand women

  16. 김한량 says:

    너무 귀여우심ㅋㅋㅋㅋ 표정변화가 너무 다양해서 계속 보네요 재밌어용
    I love your various face emotion.

  17. yeetboy says:

    That’s how you eat at dinner?

  18. Life as Latoyaa says:

    Me: I want edible food
    Mom:why
    Me : pls mom
    '1 hour later
    Me:mom are u doing a want
    Mom :eat same
    Me: what i want some
    Mom : no

  19. Sonam Dorjey says:

    You talk a long

  20. yeetboy says:

    You will get whipped in the a$$

  21. Jungkook Oppa says:

    Como eu vim para aqui mano……………QUE VIAGEM É ESSA VEY …DE ONDE Q VEIO ESSA MÍSERA

  22. Florah Greenberg says:

    Ok but like why is nobody pointing out how much sugar that is!!?

  23. FaZe Cudz says:

    Wtf gay ass shit

  24. Gabby Rush says:

    I can here you spit just stop doing YouTube dummy

  25. Karina Layman '26 says:

    Me: lemme get out my candy 😃😃😃
    My mom: No more candy!!!!!!
    Me: but..
    My mom: NO!! GO TO SLEEP!!!
    Me: fine…..
    My mom: great! Night sweetie.
    Me, at 2 am: 20:40

  26. Gabby Rush says:

    You did not even swallow the first food

  27. Gabby Rush says:

    You nasty and fat

  28. Gabby Rush says:

    Stop talking and do the ASMR stupid STOP TALKING

  29. Amalie Grimstad says:

    What did I just watch….

  30. Rafaella Freire says:

    Não sabe comer direito não

  31. Rafaella Freire says:

    Sua folha

  32. FABIANNA K.POP. MIRANDA says:

    __🤔🤔🤔

  33. Rafaella Freire says:

    Sua filha da puta não saTv e martiga

  34. Анастасия Иванова says:

    Это надо жувать медлмно чавкать не умееш

  35. Albina Апельсина says:

    Мне больше всего понравилось когда ты ела расчёстку такой звук прикольный

  36. Bella Bee says:

    Pink asmr has been copying u btw.

  37. Kenlee Burton says:

    Lol I just discovered her and I wish I did sooner 😂 she’s freaking hilarious 😆

  38. Steve Smith says:

    U MAKE ME ACTUALLY WANNA EAT A HAIRBRUSH LOL!!

  39. PurpleGachalover_24431 Gacha says:

    May I ask if your name is Naomi?

  40. Abbagail Lansford says:

    I am in love with this channel 😂

  41. Jisatsu Shitai says:

    Imagine walking in on your roommate doing this

  42. Abbagail Lansford says:

    Dad:whatcha watching
    Me:ASMR
    Dad:what the heck is that
    Me:people eating stuff that makes a satisfying noise 😑
    Dad:why?
    Me:Cuz I want to and it’s satisfying
    Dad:geez I was just asking
    😂😂😂

  43. VonFN says:

    are your teeth ok

  44. Smile Punch princess says:

    Pinche marrana ya deja de tragar pura droga y hasta de seguro cerda das asco amiga no amiga no puerca jajajajajajajajaj ya deja de tragar

  45. Ingrid Coronado says:

    Soy la única que habla español ¿¿

  46. Martina Rambke says:

    Tut mir leid ich spreche kein Englisch oder was das für eine Sprache ist ich bin erst neun Jahre also ich finde asmr Dom doof

  47. Gmjymuymjg Kgh bgf gf gf gf says:

    me I wanna eat
    go's to fridge
    nothing…nothing…..YES
    takes chocolate bar and eats
    Brother:frickin' ASMR

  48. Amelka TV says:

    You are ugly

  49. Sune Scheepers says:

    She puts so much in her mouth 😵

  50. Devynne Alexander says:

    I love asmr

  51. Ava The pig says:

    It looks like your hair died the hair brush pink

  52. Aukje van Baren says:

    Me : watches asmr

    My dad:*thats gross*

    Me: No ItS rElAxInG

    Dad:*if i order a pizza y’all gonna make me rich*

    Me:*Nahh if i do it than it isn’t satisfying cause i eat like a cow*
    😂😂😂😂

  53. Hello Madu says:

    0:24 Ele não?

  54. guler coskun says:

    B*k gibi degil cok guazel

  55. Lucia _19 says:

    I'm Hungry new 🙁 XD😂❤

  56. Hi have a nice Day says:

    Her: those spoons are so good

    My brother: WHAT?!

    Me: it’s ok, Thare edible

  57. Lucia _19 says:

    6:51 COMMENTO ITALIANO…. : da quando si mastica l'acqua?🤔😂

  58. Tyler Salty says:

    I had a weird dream where I reached into the screen and ate everything!

    (I'm so fat)

  59. alight Motion says:

    Дерьмо

  60. Ashley Dawkins says:

    Talk louder who agree put a thumbs up

  61. Jake Fun says:

    BOBBA

  62. Melina Gonzalez says:

    Tu intro dura 4 minutos, me aburres 🙁

  63. Samira Ivanova says:

    HALT DIE FRESSE ALTER BITTE

  64. Samira Ivanova says:

    Wie kann man sich beim sprechen so eklig anhören ich raste aus alter

  65. • K a w a i i • •K u w w e i • says:

    Omg your voice and when you munch your lips are also satisfying lol

  66. vlog me says:

    who else thinks that pink asmr copied her for..??

  67. Claudia Vanessa Marquez Velazquez says:

    Diganme si soy la unica que habla español pliss

  68. Angel Fhad says:

    Wow that sounds like toothpick. Hair brush

  69. жопа макаки says:

    Здесь есть русские?😹

  70. Bitch I’m Kermit says:

    Reminds me of 7 rings….

  71. Isaac Souza brito says:

    Ela é muito lindaaa cê tá doido

  72. Linda Söderkvist says:

    Its that candy?

  73. kevin gamer says:

    Video előtt menyi sminket basztál magadra te ribanc

  74. Stacey Panfilov says:

    Y u sooooo quiet

  75. Amina Bouimezgane says:

    Ses bon pour que jeux de toi

  76. das Einhorn Mädchen says:

    Bin ich die einzige wo gleich ein wuht an Fall bekommt

  77. Nayelis Bonilla says:

    where do you got the drink pink

  78. Veronica Chavez says:

    Me caes mal

  79. sammy jack and stella the animal guy says:

    the sticks are called pocky po cky

  80. juicy flame says:

    The crunch is so satisfying 😫

  81. Sabine Michel says:

    Can someone please tell me where to buy those stuff?

  82. Yasmin Vitoria says:

    O barulho dela mastigando é muito irritante

  83. Pam Santos says:

    Love your vdo

  84. Saul Mendoza says:

    Lo que come es real??

  85. Florencia Medina says:

    Los chupetines son iguales a los de descendiente cuando van en el auto

  86. Mercy Miller says:

    Don't worry you pronounce boba right

  87. Sabdey Cervantes says:

    She talks to much!!!

  88. Mane Amirxanyan says:

    🤢🤢🤮🤮🤮

  89. #Azayliah squad says:

    You 0should make pencils that would be so cool

  90. Дэни бадмаев says:

    Меня одну бесила как она плечами либо руками танцевала когда ела

  91. jimgguks says:

    the rock candy chewing was so loud I nearly had a heart attack 💀 asmr who?

  92. Ellie Ashby says:

    I reuse my straw don’t worry guys were saving the turtles 🐢

    And I’m liking my own comment again

  93. Kitten Gacha says:

    Im doing great doing CRINGY

  94. itTz_ LaVa says:

    sabscrib mee plees🙊

  95. hola tu says:

    Gorda beche

  96. Enid Gardner says:

    The strawberry bobas look like Nemo’s other siblings. 😱 so she took them mmmmm makes sense. Jk jk don’t hate me but it really was a funny joke

  97. Jusna Begum says:

    You stink like a stinky poop

  98. itsi wolf8080 says:

    It's boba tea not bubble tea

  99. Marcela Villatoro says:

    Hi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *