THANKSGIVING PIZZA !! Mashed Potato, Turkey, Gravy! CRANBERRIES! | NO TALKING ASMR | Nomnomsammieboy


happy thanksgiving my friends! I am so thankful for all of you! prebaked hand tossed pizza dough garlic mashed potatoes this is our pizza sauce for our thanksgiving pizza! hand torn roast turkey fresh cranberries smoked gouda and sharp cheddar beef gravy french fried onions bake 500 for 5-10 minutes crispy and beautiful it tastes so good! I was worried about the cranberries the cranberries became soft and sweet in the oven with a little tart flavor remaining it balances the savory fatty beef gravy the crunchy crust balances with the creamy soft mashed potatoes there is so much butter and garlic in the mashed potatoes that is how you know they are good! the best mashed potatoes I ever had were at Bazaar in Vegas they were whipped with an incredibly indulgent amount of butter that was the best meal I’ve ever had and it was the day I got married so all in all very very special in fact our one year anniversary just passed! I love that this pizza is a sandwich of crispiness crispy crust which is most important that is why you have to prebake the crust for 5 minutes and then on the very top those crispy onions the roast turkey is deliciously moist this whole pizza worked out better than expected let me be honest this was a bit of a shot in the dark i thought it might be ok but I knew I needed to do it for the holiday you know do it for the youtube but it is fantastic you know that smoked gouda and cheddar hold it down be thankful my friends much love

76 comments on “THANKSGIVING PIZZA !! Mashed Potato, Turkey, Gravy! CRANBERRIES! | NO TALKING ASMR | Nomnomsammieboy”

  1. Leslie Cruz says:

    ๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿปโค๏ธ

  2. For Food's Sake, ASMR says:

    This pizza looks bomb!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  3. NOLIMIT POPUP says:

    I'm hungry too

  4. NOLIMIT POPUP says:

    Love ya vids

  5. rohan r menon says:

    Yo how u doin pls try to make a pizza burger

  6. Luzifer says:

    Haha only sammieboy can turn thr thanksgiving dinner into a pizza and make it look and sound so delissssshhhh mhmm๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘

  7. Lil Shorty says:

    Now I think several will agreee this looks bomb af๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜

  8. Vineeta T says:

    OMG looks delish

  9. candia xnoche says:

    Do you put the subtitles?

  10. Chan Sori Asmr says:

    Take a good look at the pizza recipe. You're so good at cooking. I want to eat pizza because I saw the video. It looks so good๐Ÿ˜

  11. massive destruction says:

    This guy is the greatest and funny wow he is so kind and I hope you enjoy your day

  12. litzylia says:

    I haven't had breakfast ๐Ÿ˜–๐Ÿ˜–๐Ÿ˜–๐Ÿ’š

  13. Darwin D says:

    Hope you and the Mrs. have a great turkey day. Happy Thanksgiving, peace.

  14. ์œ ์œ ์œ  says:

    ํ•ญ์ƒ ๋Š๋ผ์ง€๋งŒ ํ”ผ์ž๊ณ ์ˆ˜์‹œ๋‹ค ์ง„์งœ..

  15. Kathlene Charbonneau says:

    You lost me at BEEF gravy. I love beef gravy, but why not turkey gravy? Looks delish tho. Love the fresh cranberry touch. Happy Thanksgiving to you and yours! ๐Ÿ’•๐Ÿฆƒ๐Ÿฅง๐Ÿฝ๐Ÿ—๐ŸŒฝ๐Ÿ’•

  16. Mama Dee's World says:

    Happy Thanksgiving and I love your captions. ๐Ÿ˜๐Ÿ’–

  17. Maria says:

    Like me encanta tu asmr

  18. Wolf Savage says:

    Great video like always!!๐Ÿ’€ but I wouldnโ€™t eat that at all ๐Ÿ—ฃ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ˜‚

  19. Tiffany Ding says:

    happy thanksgiving! i was waiting for this since i saw your ig post! hehehe… thanks for sharing with us this amazing badass thanksgiving treat <3 you're always such a creative one! happy later anniversary to you and sammiegirl too!!!! such a great couple!!!! hope you two eat well today!!!! <3

  20. Anna Drum12 says:

    crunchy pizza for crunchy thanksgiving๐Ÿ˜๐Ÿคค

  21. beefpatty60 says:

    โค๏ธ Yum yum yummy Iโ€™m telling you, you always bring out the best in foods thatโ€™s why I watch you ! Have a blessed and Happy Thanks Giving !

  22. JIHOO CH says:

    Iโ€™m Korean, but I love your video So Much!!๐Ÿ’•

  23. ๋ฏผ์ค€๊ธฐ says:

    Good!!!!

  24. Kwazie_Kitty says:

    LOOKS SO GOOD!!!! HAPPY THANKSGIVING FAM!!!!!!!!๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—

  25. Bumble Bee says:

    It looks sooooo gooooooodd

  26. Kerrie Blaise says:

    Behoooold this epic holiday creation! So sweeeesome! Happy Thanksgiving Sammie!๐Ÿฆƒ๐Ÿ

  27. Allison Wonderland says:

    Happy Thanksgiving ๐Ÿ๐Ÿฆƒ๐Ÿฝ ๐Ÿ˜€ great recipe! We mix it all up on our plates already, rite? why not make that plate out of pizza dough! Lol ๐Ÿ˜€โœŒ๏ธ

  28. Allison Wonderland says:

    Happy Thanksgiving ๐Ÿ๐Ÿฆƒ๐Ÿฝ ๐Ÿ˜€ great recipe! We mix it all up on our plates already, rite? why not make that plate out of pizza dough! Lol ๐Ÿ˜€โœŒ๏ธ

  29. Timothy Tucker says:

    Happy Thanksgiving friend may you and your beautiful wife and family have a blessed day…and that belly bomber looks delicious lol

  30. lil keyla says:

    I really wanna try your pizza recipes lol
    they all look so good
    also happy thanksgiving ๐Ÿ™‚

  31. Megan McCarter says:

    Turkey pizza I can dig that..you and sammiegirl have a happy turkey day

  32. best asmr says:

    Omg I'm starving๐Ÿ˜ฉ by the way thx for arabic subtitles

  33. faiqa arif says:

    Hello

  34. Avaโ€™s Life says:

    Happy thanksgiving to you to ๐Ÿค—

  35. pumpkinhead guy 101 says:

    Man , that pizza is bomb happy thanksgiving

  36. Eqic says:

    You got interesting taste buds, but this looks very creative but Iโ€™m not the type to make this myself or order it ๐Ÿ˜‚

  37. CHLOE MADDISON says:

    That Pizza Looks Damn Delicious ๐Ÿคค๐Ÿ˜Œ

  38. WhyDontU says:

    Ahh the scratching of the dough

  39. Creative Sophia says:

    Ughhh back here again STARVING TO EAT THAT

  40. Burnt Toast says:

    I now understand the meaning of Thanksgiving

  41. Francy says:

    New subscriber ๐Ÿ˜€ love love love

  42. Phatboi 66 says:

    Not goona lie this looks bomb

  43. peter kataza says:

    This is my feel good therapy

  44. Martina Bononato says:

    I would love to try this recipe but ik it will not turn out as good as this one.

  45. b c says:

    Happy Thanksgiving!!!

    Blessings
    ๐Ÿ˜Š

  46. Glenda dale Jones says:

    First off- omg…delicious…nom,nom,nom- pun intended!!
    Happy thanksgiving to you both.hope you will keep well,happy and blessed.
    A special happy first anniversary also- the first of many more ๐Ÿฅฐ
    Lastly,I thoroughly enjoyed your pizza.you have culinary flair dear…your inventive and adventurous with your own cooking food interpretations and to conclude- you should be way up amongst the big gun youtubers ,all day long ! You have an outstanding channel. Donโ€™t you forget about that ๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ‘Œ

  47. YOUNG_ SAMURAI says:

    Happy Halloween oops my bad happy independence day

  48. Hungry Holly says:

    Shouldโ€™ve dunked it in gravy ๐Ÿคค๐Ÿ™๐Ÿผ

  49. Harmonie Mendez says:

    Happy Thanksgiving ๐Ÿฆƒ

  50. Hishmair Edwards says:

    You or so good bro

  51. Sneha sharma says:

    Pizza ๐Ÿ•๐Ÿ•

  52. San Lee says:

    500๋ฒˆ ๊ตฌ์› ๋‹ค๊ตฌ์š”?
    500๋„๋กœ ๊ตฌ์šฐ์‹ ๊ฑด๊ฐ€ ใ…‹ใ…‹
    ๋จน๊ณ ์‹ถ๋‹น

  53. 4Sure Family says:

    Happy Thanksgiving!!๐Ÿ‘๐Ÿธ๐Ÿ’š๐Ÿ’›.. I see you are changing the ๐Ÿ• game. Interesting ๐Ÿค”..

  54. stefi says:

    Open your own pizzeria please!!๐Ÿ˜๐Ÿ•

  55. Its_vybz says:

    I hope this channel isn't serious it's just for memes

  56. Pin Lock says:

    R.I.P To sammie boys toilet bowl
    ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜

  57. Honey Butter says:

    You should do a talking store haul mukbang again! Just watched your dollar store one and I'm just falling deeper and deeper into this channel now lol. Was really fun to see you try all the weird foods and talk to us ^-^

  58. waheeba Fatima says:

    It looks delicious af but why cranberrys is it tastes good in a pizza….

  59. Autumn Bloodmoon says:

    I was waiting for this creation from you. I just knew it was gonna happen lmao. Looks delicious. I'm making Thanksgiving burritos today with all the leftovers lol

  60. gabriele donnini says:

    ITALY LEFT THE CHAT

  61. Pin Lock says:

    Yo sammieboy im kidding bruh keep doing you bro for real soon you will be at 100000$ subs damn bro thats Lit and RIP to my toilet to bro LOL

  62. ์˜จ์ฐก says:

    Korean

  63. Santiago Garcia says:

    Mmmm… Delicious๐Ÿคค please talk to me

  64. Nicholexox says:

    I know you JUST did a Thanksgiving pizza but I would also like to see a STACKED Thanksgiving sandwich ๐Ÿฅฐ love ya! Happy Holiday season โค

  65. Awkward Colby says:

    I'VE BEEN GONE FOR A WHILE I'M SRRY ๐Ÿ™

  66. mourtals says:

    If youโ€™re not eating like nomnom

    Youโ€™re not eating it right

  67. Mae Marie says:

    We had like no leftovers bc everyone's selfish ass took them all. ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ

    Cheers to watching everyone turn their leftovers into new "recipes."

  68. Errล Hฤซc says:

    Iโ€™m going to freaking make this!!
    Well done Sam!

  69. ahmega says:

    You know the food is good when you get sauce on your face.

  70. Aline Bourgi says:

    What camera and mic do you use?

  71. Fire Killer says:

    You have rasied the bar of creativity and delicious to a whole new level my friend you are a god ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

  72. germanitastaton says:

    GREAT VIDEO….๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’ช๐Ÿ‘‘โญโ€ผโ€ผโ€ผ

  73. Luz Moyers says:

    They best

  74. Charisse King says:

    Look. So. Good.

    Congrats on wedding anniversary!! ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ

  75. Syd Grey says:

    Happy thanksgiving love you bro

  76. therealsen says:

    i was digging it until you put the cranberries on there..come on man you killed it with that

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *